ASI - Aktualizacja Sklepów Internetowych
Integracja sklepu z hurtownią na bazie plików XML, CSV lub API
  Jak działa ASI ?  

System ASI (Aktualizacja Sklepów Internetowych) – to specjalistyczny i w pełni automatyczny system aktualizacji asortymentu w Twoim sklepie oferujący takie możliwości.

Każdy kto prowadzi sklep internetowy wie jak ważne jest, aby utrzymywać zawsze aktualne stany magazynowe produktów i jak trudno jest wytłumaczyć Klientowi, że produkt, który właśnie zamówił jest niestety niedostępny.
Wie również, jak czasochłonna jest obsługa wielu różnorodnych plików z asortymentem i ile problemów może dostarczyć nawet drobny błąd w tym zakresie.

Naszym celem było stworzenie profesjonalnej aplikacji, a przede wszystkim zapewnienie 100% poprawności i bezobsługowości procesu aktualizacji danych asortymentowych w sklepie.

Teraz jest rozwiązanie – teraz jest system ASI.

ASI – Półki zapełniają się same!

  Więcej o ASI?  
  Zanim skorzystasz - kliknij tu i przetestuj :)  
 
Integracja plikami XML, CSV lub API Do celu - Dlaczego stworzyliśmy ASI sys. integracji sklepów z hurtowniami?
Głównie, po to aby łatwiej było prowadzić sklep internetowy, a w efekcie zyskać więcej czasu i spokojną głowę
on-line Dbamy - niewidzialna ręka?
Nie koniecznie - to nasi administratorzy dbają, aby aktualizacje sklepów zawsze kończyły się sukcesem
on-line W chmurze - bujamy w obłokach?
Trochę tak :), bo ASI jest w 100% systemem ON-LINE, więc można wygonie skorzystać z niego w każdej chwili i z każdego miejsca
on-line Sztuczna inteligencja - istnieje?
Być może tak, ale my korzystamy z sugestii i doświadczenia naszych Klientów, którzy są skarbnicą wiedzy pełną ciekawych pomysłów
on-line Oszczędzamy - na prawdę?
Tak - głównie czas - a czas to pieniądz, również koszty pracowników, komputerów, czy źle zrealizowanych zamówień ...
on-line Gratis - czyli za darmo?
Tak - na przykład w większości przypadków za darmo oprogramujemy nową hurtownię lub udostępnimy ASI do testów na 30 dni.